Ihanainen vapaa viikonloppu jälleen eessä. Viikko meni sekavissa merkeissä, en vielä eilenkään ollut ihan varma, että mikä päivä edes on. Jotenkin yksi pyhä välissä sotkee viikkorytmini toden teolla. Ihme jos en aamulla herää siihen tunteeseen, että olen myöhässä töistä.Mutta tähän väliin on pakko hehkuttaa jälleen hieman ihanaa materian maailmaa.
Tänään oli kovin tavoitteena käydä postin kautta noutamassa Emp:in pakettini, mutta tajuttuani miten järkyttävä sää onkaan, tuumin että ehkä se mekko pysyy siellä sunnuntaihin asti. Nyt kotona lämpöisessä kuitenkin vähän harmittaa, olisin kovin mielelläni ottanut uuden mekkoni jo viikonlopuksi.
![]() |
| Tämä hame <3 |
Houkuttaisi pistäytyä lempparibaarissani Tuopissa parilla tänään, mutta mukavuudenhaluinen minä taitaa jäädä lipittämään kokista oman olohuoneen lämpöön. Siitäkin huolimatta, että Tuoppiin on tosiaan se jokusen sadan metrin matka.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti