Voin olla itsestäni hitusen ylpeä. Viimekuu oli rahallisesti niukka, kuten silloin alkukuusta vuodatin palkanlaskijan mokaa, mutta pysyin budjetissani mitä parhaiten! Tiukasta budjetista huolimatta sain säästettyä. Nyt palkanlaskija oli hoitanut hommansa oikein, ja sain maksettua kaikki osamaksut yms. pois. En tajua miksi ikinä menin moisia ottamaankaan! Seuraavana vuorossa onkin sitten luottosaldon pienennys. Huomaan kyllä kehittyneeni raha-asioissa. Rahaa jää enemmän käteen, ja huomaan kyllä mitä kaikkea ilmankin tulen toimeen. Maksettuani kaikki klarnat ja hennesit nollille, tein pyhän lupauksen ostaa vast edes vain laskulla tai tilisiirrolla, en missään nimessä jaksota osamaksuihin.Nyt nautin tästä viikonlopusta ilman mitään ohjelmaa. Seuraavan kuukauden lauantait ovatkin kovin ohjelmatäytteisiä, joten tänään on se päivä kun haluan löhötä leffan parissa rentona ilman pidennyksiä, meikkiä tai edes oloasua kummempaa vaatetusta. Niin, olen se, joka ei käy edes lähikaupassa laittautumatta. Pystyn siihen, voin mennä meikittä vaikka minne ilman ongelmaa, mutta kun en halua! Joten tällaiset päivät kun ei tarvitse meikata tai laittautua ovat loppujenlopuksi harvassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti